Du är så vacker utan (med...)

Det är så mycket man inte har gjort här i livet, även fast det känns som om man kan så mycket. Jag har iallafall gjort min spackel-debut!

Min nedrans hall har nu i ett par veckor (läs månader) haft en ganska så skräckinjagande inredning, med en liten touch av övergivet hus. De fallfärdiga och halvt bortrivna tapeterna tillsammans med alla hål har gjort ett bra jobb med att välkomna besökare på, ja ett minnesvärt sätt.

Men imorgon kommer pappsen (tidigt som tuppen) och hjälper mig måla om! och slipa det vi spacklat idag. Blir ett besök ner till Daniel för färginköp också. Sen ska vi ju slänga upp någon sorts grundtapet innan vi målar... var sak tar ju sin tid. Vi kanske hinner måla om imorgon! (Nej det gör vi inte, men strunt samma).

Nu när det är långhelg har jag tänkt hinna, förutom att fixa hallen, två trevliga saker:

1. MÅLA KLART HISSEN!!!!!!
2. teckna upp Alinas tatuering. Vilket jag borde gjort för månader sen.

Jag kan klara det, måste bara kämpa lite. Nu när jag kan spackla så finns det inget som kan stoppa mig!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0