Väggmålning, Ros dag 3



ROSEN ÄR KLAR! Alltså, själva rosen. Bladen är fortfaranda i samma stadium... Ska göra klart de nedersta  imorgon och fortsätta dricka upp Fia och Dans snabbkaffe när jag ändå håller på.
För att utnyttja min stillastående målarpose så lyssnade jag igenom Veronica Maggios nya album (som inte är nytt längre, jag vet). Mycket bra! Ganska kort dock. Eller så var det jag som målade snabbt.


Fick färg över, så började måla på resterande tomma ytor. Mig själv. Inser varför man skissar innan man målar, utan det blir allting väldigt kletigt och opropertionerligt. (hur det stavas är ett mysterium)

Hemskt fina sträck ovanför skorpionen måste jag säga. Vackert, blir tårögd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0