Ambitionens baksidor

Det känns som om jag stressat som utav bara fan och hetsskrivit min bokanalys hela dagen. Har lust att lägga mig på golvet och kräla omkring och skrika "kom och ta mig gud, jag är värdelös! Jag får inget gjort hur mycket jag än sliter! Sparka mig, gör det!"

Sen insåg jag nyss att jag kanske skrivit.. mja inte ens i 3h. Har inte haft några lektioner idag, så resten av tiden har jag suttit och skrattat oseriöst i musikhuset, eller druckit kaffe och pratat med vänner.

Det är märkligt att bara tanken på att jag borde göra något får mig att känna mig sliten, när jag egentligen gjort ganska mycket oslitsamma saker.

Gissa vad jag borde göra just nu? Inte blogga iallafall! Men nu kanske jag skrikit ut min frustation och kan fokusera igen.

Analysjävel, nu ska du allt få se på andra bullar!

Kommentarer
Postat av: Oliii

Usch.. Du beskrev just hela min vecka..

2010-10-14 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0