Apropå att andas

Skolan börjar inte förrän kvart i elva, så var ute och sprang en runda imorse. Kändes överdrivet bra, med tanke på att jag gick största biten. Solen sken, Lars winnerbäck i lurarna och fortfarande så där härligt lugnt ute som det är på morgonen.

Har inte tränat på veckor. Gitarren har nästan tagit över mitt liv. Vilket är bra i sig, men känner hur jag sakta börjar bli stressad över att måsta lära mig nya låtar och repa.

Så det är bra att andas. Sov till halvåtta (vilket är länge för mig nuförtiden), frukost, springa, duscha, kaffe, och snart kommer Reese och hämtar mig för att dra till skolan. Har bara economy och government.

Känner mig sofistikerat lugn. Dessutom blir det att jobba med Art Club efter skolan, vilket jag tror är måla fönster på sjukhuset, så helt gitarrlös dag. Känns hyfsat bra.

Mysigt vettigt och hälsosamt. Vet inte riktigt om jag beskriver dagen eller mig själv med de orden, men det är så det känns.

Dessutom glittrar snön på träden.

Kram!




Kommentarer
Postat av: Fia

Mysigt :)

2010-03-11 @ 07:31:26
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0