Apropå accenter

Ben har försökt lära sig prata svenska. Jag skrattade nästan så jag grät igår. Av någon anledning så vill han härma min accent också, vilket resulterar i att han låter som italienarna i lady och lufsen. Han lärt han säga "Jag spelar gitarr" och "Jag pratar inte svenska". När det går att höra, han lägger in så mkt R och L så man blir förvirrad.

Och skrattigt glad. Är jag på dåligt humör kan jag bara be honom säga något på svenska och hela min dag blir genast bättre.

Amerikatter, vad ska vi göra med dom? Haha.

Kommentarer
Postat av: petter

visst är det roligt när amerikanare pratar svenska?

2010-03-28 @ 17:13:44
Postat av: ania

Jag tycker att det är dags för lite UPDATE här ! ;) puss!

2010-04-03 @ 22:43:24
URL: http://angelajna.blogg.se/
Postat av: ania

skulle skriva längre men råkade trycka på "skicka" oopsi



jag kan inte kommentera på din musikblogg ingen aning hr man gör, därför tycker jag att du ska uppdatera här alltså :)



eller nått



puss!<3

2010-04-03 @ 22:47:49
URL: http://angelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0