Fran ett stalle utan bokstaver

Nej Oliv, sushi ar gott! iallafall friterat. Mums.

Sitter nu helt ensam i Wests lagenhet (Jag vet, typ mitt amerikanska efternamn). Med Riko pa soffkanten och kokande nudlar i koket (eller snarare andra sidan av rummet). Inte sa pjakigt. Lite konstigt tyst bara. Undrar om jag vagar starta Daves dator for lite musik..

Ahja, Liz kommer om fyra timmar. Hon jobbar pa ett aldersdomhem pa helgerna. Tills dess blir det val Wow och Scrubs!

Ooooh. Ar ju faktiskt I Elko nu. Sa kan PROMENERA till affarn! Det har jag aldrig gjort har. Folk med deras nedrans bilar. Tror jag maste knata min vag till Rayleys och kopa nya skrivbocker. Fy vad busigt.

Ha det bast! kram






Kommentarer
Postat av: oliv

Låter som compact-living. ^^



Shopping och scrubs for the win! (y)



Läste btw på blocket att det faktiskt finns människor som säljer wow-accounts för 2000-3000:-

Helt sinnes! Iofs så var det ju 80 levels karaktärer i byttan. Hursomhelst. (eller Neverless på engelska) Puss och kram!

2010-01-30 @ 20:16:41
Postat av: Mimmi

Sv; Åh, jag förstår det. När kommer du hem? Det är jättebra med mig.

2010-01-31 @ 20:00:50
URL: http://mimmikristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

spelar du wow i america å vilken lvl är duu??:)

2010-02-01 @ 19:23:25
Postat av: petter kusse

det var ja som fråga

2010-02-01 @ 19:24:06
Postat av: Ekkin

Jag är 42, men spelar på US Server :)

2010-02-02 @ 00:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0