Apropå wow

Jag: Math is tryin to kill me mentally.
Dan: Haha, sorry. Send your pet to kill it first lol
Jag: Ahahah, I wish math was a warlock. I could just frost trap the minion too
Dan: Lol haha, dont worry your high lvl to beat it.


Apropå att vara nördig, igår när jag var påväg nånstans med Dan och Travis i bilen så spelade Dan Basshunter - Dota från hans Ipod.

Förstår ni hur konstigt det är att höra svensk musik är? De vet att sången handlar om att spela warcraft, men jag är fortfarande den enda som förstår ord för ord. Helknasigt!

Sorgligt att utav all bra svensk musik som kunde gått och blivit internationellt, så äre.. Basshunter? Hua.


Kommentarer
Postat av: emma

härliga bananer (Y)

2010-01-09 @ 11:10:12
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0