Apropå sönderlästa böcker

Har lånat boken Midnight for Charlie Bone från Kimmie, har aldrig sett en så sönderläst bok!

Mittendelen är helt lös, plus några lösa papper. Hon har dessutom tejpat hela baksidan och framsidan så att inte omslaget lossnar. Bokryggen är ju också väldigt fin. Det gör mig så lycklig inombords att se en så älskad och desperat omhändertagen bok.

Nåja, tänkte iallafall lösa problemet med de lösa sidorna (de ramlar ur varje gång man öppnar boken..) genom att häfta fast dom!

Tyckte det var supersmart. Tills jag insåg att nu kan man inte läsa dem pga att de är ihophäftade.

Förtjänar en applåd för den galanta tankevurpan tycker jag.

Ska ta min kopp te och läsa nu, ha det busmysigt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Oliv

Ibland överger logiken oss totalt. Det gäller att vara observerande. ^^

Älskar dina klavertramp <3

2010-01-05 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0