2010

"Kommer du överhuvudtaget vakna idag, eller kommer du bara kliva upp och verka vaken?" -Bob Hansson

Alla åkte till Salt Lake city idag för att skjutsa Pat till flygplatsen. Kände att jag inte orkade med en 8h bilfärd. Så har lekt musikal med mister hela dagen (det går mest ut på att jag far omkring i huset och sjunger oerhört vackert, medans mister skuttar efter helt överlycklig). Har dessutom upptäckt att han lystrar lika bra till "sister" som "mister". Vilket iallafall jag tycker är helfestligt.

Nu är det dags för en promenad i snön kanske?

Första dan på året. Mitt nyårslöfte är att kunna uppskatta livet även fast man inte gör något särskilt. och skriva iallafall tre låtar (En är nästan klar!)

Kram /Elin

 




Kommentarer
Postat av: Oliv

Känns bra att veta att det inte bara är jag som skuttar omkring och sjunger och skriker när jag är ensam hemma :D

2010-01-02 @ 01:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0