Apropå yttepyttelandet

Efter musikalrepet idag när jag stod och väntade på min skjuts så började några från elko spela Dota - Basshunter i sin bil på högsta volym. Ja du, vet ni hur konstigt det känns att höra svensk musik här? Skrattade mest och frågade om de visste vad han sjöng om.

Av alla bra artister från Sverige, så är det basshunter som folk lyssnar på?

Vampyrerna i True Blood använder svenska som deras hemliga språk. Jag vet att det är pga av Alexander Skarsgård, men ändå.

Sverige är ett yttepytteland, känns konstigt när språket dyker upp överallt. Konstigt på ett fnissigt sätt.

Och ja, vi tog sex medaljer i Olympics också!

Du gamla du fria.. /Elin



Kommentarer
Postat av: pappa benka

Har sverige blivit ett yttepytteland??? Det är jättestort! Men det är förstås relativt :)

2010-02-23 @ 07:49:14
Postat av: emma

sv: tack , konstigt i kort hår dock, men nöjd är jag =) , hoppas du hare bäst <3

2010-02-23 @ 19:05:22
URL: http://emkupari.blogg.se/
Postat av: Oliv

Hm, konstigt fenomen. Din header syns endast på min pappas dator. Ingen annanstans... Är det meningen att den ska synas eller ska det vara vitt?

2010-02-23 @ 21:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0