Apropå vampyrhysteri

En del av mig vill säga att jag är så himla less på allt med vampyrer nuförtiden. Men det är så dumt, för den enda anledningen jag vill säga så är för att inte vara som alla andra. Men varför ska man bry sig om det egentligen? Bara för att ens intresse blivit populärt så ska man väl inte kasta det åt sidan.

Okej, inte för att vampyrer är kärnan i mitt liv, brukar ju föredra långa serier med fantasy-hjältar och magiker i ett land långt långt borta. Men modern fantasy är trevligt ibland (min påhittade titel för fantasy som utspelar sig i nutid.)

Anledningen till mitt defensiva inlägg är att jag börjat bli smått beroende av den nya tvserien, the vampire diaries.

Har jag rätt om att Sverige också börjat sända serien? Älskar.. ehm designen(?).. på vampyrerna, med blodsprängda ögon! Mycket bättre än Trueblood där de satt huggtänderna fel, så de ser ut som kaniner..








Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, jag förstår dig precis, har samma dilemma har också blivit totalt fast i vampire diaries... men men... som sagt det går inte hjälpa när ens intresse plötsligt blivit modernt... suck...

2010-02-18 @ 15:23:13
Postat av: jennyyyyyy

du är inte ensam ekkin.... jag är helt fast.

äntligen lite snygga vamps att ha som ögongodis igen, det var allt för längesen hahah :D

2010-02-19 @ 23:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0