Apropå Akademiker och övningsköra

Fick två academic awards idag! Samling för hela skolan och de nominerar de bästa studenterna i varje ämne.

Gissa vilka ämnen?

båda slutar på Art..

Jamen precis, helt rätt! Graphic Art I och Advanced Art. Gjorde en liten segerdans inombords, skakade hand med rektorn och tog fina papperslappar.

Förutom att leka med kritor så har jag nu börjat läsa in mig för att ta Driving permit. Man måste ta teori test innan man får komma ut på vägen.  Tänkte att man måste ju börja övningsköra, fyller ju arton snart!

Fast det är lite annorlunda här. Runda skyltar är varningar och fyrkantiga är hastighet. Samt att om man kommer till en oskyltad korsning så är det den första som kom till korsningen som får köra först. ingen högerregel. Märkligt tycker jag.

Tjolahopp! /E








Kommentarer
Postat av: Oliv

Först till kvarn? Låter lite riskabelt^^

2010-02-10 @ 08:34:33
Postat av: hania montania

shit vad man ska gasa innan en sånn korsning då!! ;)

2010-02-10 @ 18:03:29
Postat av: Anonym

Oj va duktig du är :D

2010-02-11 @ 14:32:57
Postat av: Anonym

oj från mig (A)

2010-02-11 @ 14:33:24
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0