update

Sitter ni bekvamt? Kanske borde ga och hamta natt att ata innan ni dyker in i det har inlagget?

Forst och framst TACK for alla grattis, man blir alldeles varm inombords!

andra och framst sa ber jag om ursakt for att jag inte skrivit pa ett tag, alltsa kommer det har inlagget bli overdrivet jattelangt.

Jag har varit upptagen som bara den. Volleyboll, bussakning, laxor, volleyboll, laxor, bussakning. Men nu har jag hittat en lucka, yes!

Forsta veckan i skolan var ganska laskig, rolig och intressant pa samma gang. Jag vet ofta inte riktigt vart jag ska vagen. Visst kanner man manga som man hejjar pa, men jag har ju inget vanligt "gang" som man ar van vid. Ingen man riktigt hor ihop med. Jag har inte suttit ensam i matsalen an sa lange, for det ar alltid nagon som fangar en eller sa. Det ar laskigt, fast coolt ocksa, att vara helt ny. Folk ar valdigt pratsamma och sociala iallafall.

Jag ar dessutom nagot less pa att prata om mig sjalv (Ingen trodde att det skulle handa va?). Men det finns ingen riktigt bra motfraga till "So you are from Sweden hu?" eller "What's the differences between sweden and here?".
I borjan fragade jag om de har varit till Europa. Den fragan gar sa fort sa jag slutade med det. Ingen har varit i Europa.

Nu i andra veckan ar det battre, man kan slappna av mer. En kille i government klass fragade idag om jag hade tagit bilen eller flyget till USA. Smart kille. Fast tro mig, alla amerikaner ar inte sa, de flesta i klassen skrattade at han som fragade. Ja, jag har borjat ta american government. Det ar ganska intressant faktiskt, fast nasta vecka har vi ett test pa alla stater och dess capitals..

Imorgon ar det nagon sorts dans pa skolan. Jag ska dit med Kesley, Jordan, Julia och na fler. Kommer bli najs!

Nu far det vara nog med babbel. Jag har gjort som nagra av er onskat, namligen lite spontant fotat har hemma.


Angie, Krista, Jag, Kimmie, Spencer och Kristas lillebror. Cindy vid bordet ocksa.


Paul och jag, hipp hipp horray!


Sam, han vaxer sa det knakar!


Den har hanger i varat vardagsrum, Paul skjot den for natt ar sen.
Jag tycker den ar aslaskig.


Kara kok, kara mat, vad vore vi utan dina oreos och bagels.

So long!








Kommentarer
Postat av: Olivis

Haha, om du vore Ania så skulle det inte vara några som helst problem med att prata om dig själv ^^.

OMG, vilket läskigt huvud! Är det en hjort eller ren eller vad? Huvvaligen...

2009-09-03 @ 19:45:45
Postat av: Sara the lamm

Hahah, sååå smart kille som fråga om du tog bilen eller flyget..! xD Btw, jättesöt kissemiss ni har :')

2009-09-03 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0