Till minne av:

Jag har skjutit upp det har alldeles for lange, det har alltid kommit nagot annat i vagen att blogga om.
Men, kara lasare, forsta matchen i Winnemucca tvingade domaren mig att klippa av mig armbanden. Jag ar helt serios nar jag sager detta, jag har inga Urkults armband langre.

 Jag var nast intill gratfardig nar jag klev ut pa plan.. Och varje gang jag skulle ta mottag snurrade jag pa armbanden som jag brukar. Forutom det faktum att min arm inte hade nagot att snurra..

Sa, ville bara saga, Hejda fyra ars sallskap. En del kanske tror jag overreagerar, men FU sager jag till dem. Jag tyckte om mina band en hel del :(


Kommentarer
Postat av: olli

VA??! NEJ!!! VAD I H*LVETE!! Nu är jag sur på amerikatterna!! Spö ska dem ha! spö spö spö!!!

2009-09-16 @ 09:30:42
Postat av: fia

Ånej! =(

2009-09-16 @ 12:53:03
Postat av: Kicki

Kanske du kan sy ihop dem igen när du kommer hem =)

2009-09-16 @ 13:52:14
Postat av: emma

jaag har gjort ett stort misstag jag med, jag klippte av dom efter jag varit irriterad över att jag fastnade i min tröja med dom, ångrar detta belut mycket , saknar mina små älcklings band =( dumma dumma emma

2009-09-16 @ 17:40:12
URL: http://emkupari.blogg.se/
Postat av: Lilltore

Nu finns det ju mer plats för nya :))_}

2009-09-16 @ 23:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0