Svensk mat?

Jag tror dom skulle he in mig pa psykhem om jag borjade skutta runt i flator och vilja bli kallad Inga, men tack for forslagen XD

kotbullar ar ganska trakigt att gora har, for de har de redan :/. Vad ar svensk mat egentligen? surstromming? Palt? Nej tack.

Knackebrod?

Ehm.. kladdkaka?

Knackebrod och kladdkaka, sa far det bli! Och knack. Varfor finns det inte svensk god mat for..

Kittie ar borta, Corinna tror en uggla har tatt han :( Snalla kom tillbaka, jag behover min van :( :(

Mjau
Elin.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Farmors goda Herrmanson på Elins vis tror jag skulle göra succé. Köttfärs, krossade tomater, kryddor, skivad potatis, grädde och riven ost och 40 min i ugnen

2009-09-05 @ 12:38:37
Postat av: ania

GÖR KLADDKAKA!!! garanterat succe, du vet vad jag tyvcker om din kladdkaka blondie! :D

2009-09-05 @ 13:44:28
Postat av: Inga.. jag menar Ingrid ;)

Låt bli grisfötter!

2009-09-05 @ 19:10:20
Postat av: Ollibolli

KLADDKAKA KLADDKAKA!!!!

2009-09-08 @ 08:14:50
Postat av: Sandra

Jag bjöd på både kladdkaka och knäckebröd gjorde även sånna orasistiska chokladbollar ^^.

2009-09-13 @ 17:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0