Och Spartans forlorade..

Okej, asfaltslov, hihi. Men har de blivit fargglada da!?

Kom just hem fran forsta hemmamatchen. Vi forlorade mot Elko. Fuckin javla skit Elko, GAH! Elko och Spring Creek ar rivaler, underdrivet uttryck.

Ursakta spraket. Och en av anledningarna till att vi forlorade var pga av mitt forsvar. Helvete. Helst av allt vill jag bara sova hela dagen imorgon, men med battre vetande tanker jag lagga till en timme extra pa traningen, coach ska vara dar tidigare sa jag borde ta mig i kragen och borja kampa.

Okej, man kan inte vara pa topp jamt, men seriost, de dar blocken skulle jag ha.

 Justin hade gjort en fin megaskylt med "GO ELIN! #15!". Det var sott. Det var mycket folk. Och jag maste lara mig spela.


Glad host
/Elin.

Kommentarer
Postat av: Dario

några av dem är gröna, andra röda och gula :D snart är hösten här :P

2009-09-23 @ 13:56:49
Postat av: Kicki

I skogen är det många löv på marken nu, lite svårt att se kantarellerna fast det är jättemycket av dem i år.



Ha de gott

Kram

2009-09-23 @ 15:04:58
Postat av: Kicki

Men vem är Justin?

2009-09-23 @ 15:06:42
Postat av: Olli

Söt kille^^ btw, Finns bara en negativ sak med färglada löv. Och det är att man vet att vintern är på G. Inte så kul för mig, som inte gillar kalla blöta saker xD (det vart typ ett citat, kan du gissa vart ifrån? ^^^)

2009-09-23 @ 19:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0