Howdy cowboy!

Oh, Hermansson! Det skulle kunna ga. Och jag lovar att inte laga grisfotter.. jag tror jag maste slakta en gris sjalv om jag ska fa tag pa det XD

Jag och Corinna tog Thor och Sylvester pa en ridtur langs Pleasant valley road idag. Det var harligt varre! Jag kan inte alls rida western, men corinna lar mig. Sitsen ar so annorlunda.. Men jag trivs bra med Thor, vi har ju bada skandinaviska namn (;. Han ar dopt efter askguden, eftersom det askade natten han foddes. Hur fin som helst!
Dock sa motte vi en man med tva lamor pa vagen hem, Sylvester blev nagot radd. Fast Corinna visste att han skulle bli det, sa vi hade redan hoppat av. Thor vart ocksa radd, men han holl sig pa fyra ben ;) Fin hast som sagt.

Efter det at vi frukost i Elko med halva Pauls familj. Han har fyra syskon, och de fyra syskonen har tio barn allt som allt.. de tio barnen har allt som allt tre barn.. VALDIGT stor familj. Fast vi var bara halften idag (20 pers)

Sen har vi varit ute pa the fair, marknaden i Elko. Kollat pa horseracing och tavlingarna med att valla kor och boskap. ryttarna sladdar runt som galningar pa arenan! Jag och Corinna tippade ocksa pa att hasten Fagelberg skulle vinna sista rejset, eftersom vi bada visste vad namnet betydde. (Man ska alltid tippa hasten efter namnet om ni inte visste det) Han vann! :D

Det var ju en grundlig uppdateringen om lordagen, hoppas eran dag varit fin ocksa!

Jag har ont i rumpan sen ridturen :(

KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0