Fina fisken

Cory ska intervjua mig nan dag, for natt assignment han har i Journalism. Iallafall, vi pratade om det i matsalen idag..

Justin: So, what kind of questions are you gonna ask her?
Jag: Hm.. Didn't you say something like "what's your favorite fish?"
Justin: Ah, but that's easy! Swedish Fish of of course!
Cory: Ahaha, that's a good one!
Jag: *suck..*
Vet ni hur ofta jag har fatt hora om swedish fish? Det ar tydligen natt sorts godis har. Idag har jag antligen tagit mig tid att googla upp det!

Jag visste inte att det var svenskt, eller internationellt for den delen. Nagon annan som visste det innan?
Men nu vet jag ju iallafall vad folk har menar nar de pratar om dessa fordomda fiskar. Aven fast Justin blev ganska acklad nar jag sa att salt laktrits var gott...

Hugs from the swedish fiish!


Kommentarer
Postat av: Anonym

på ikea har dom swedish fish! ;D

2009-09-10 @ 12:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0