Bilder update

Pics update! Vi hade kamerakrig pa bussen hem, vart dock inte sa fina bilder..  blixtrigt och skakigt..

Vi forlorade bada matcherna (Oh no, vad chockad jag ar). Fast vi fick veta statsen pa bada, och pa matchen mot dayton servade vi in 33 av 34 servar. en miss bara. det ar ganska asbra. Och jag fick spela forsta line up, alltsa bland de sex forsta in pa plan! Sweet very sweet.



Selu, Shelby, Sandra,  Alex och Ally. 7h i en varm och trang buss fran dayton full med overtrotta och lattroade flickor!


Busselibuss. Och en oberedd Marvi.


jag och Julia. Julia tyckte hon sag flintis ut pa alla bilder. Hon ar inte flintis XD


Fick vara Jerseys igar, fettsnygga! (avundsjuk alina? ;;)


Och sa har ser det ut overallt.. Kara oken. Alltid bla himmel, alltid stekande sol. Man far lagomt med sand i haret ocksa nar det blaser ;D


Valkomstkomitten, sa fort man kliver in pa garden ^^ Max, Sindy och Mister.


Mister foljde efter mig nar jag skulle ut for att springa. Sa fick springa tillbaka med honom. Tur att han ar sot, annars hade han irriterat ihjal mig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaww! Söta hundar! Lite avis är jag på vädret. Och fett snygga jackor/tröjor ni har!



Stora svenska kramar!! xD

2009-09-14 @ 18:39:13
Postat av: Fius

oj vad mysigt! ^^

2009-09-14 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0