Beowulf och inbrottstjyvar.

Det har inlagget blir nog framst riktat till kare far.

Du vet Beowulf, filmen vi sag for typ ett halvar sen? Han hugger nastan av sig armen for att fa tag i hjartat pa en drake, som ar hans son. Valdigt forvirrande film, historien utspelar sig i forna Danmark. Sakert fler som har last/sett den. Naja, vi haller pa att lasa den i English i skolan just nu. Den ar lika forvirrande skriftligt. Och av nagon anledning tror lararen att jag ska kunna den hur bra som helst, eftersom Beowulf kommer fran sodra Sverige. Vilket jag inte visste. Vilket jag vet nu. Vilket ni ocksa vet nu XD

Och for det andra, jag kommer ihag att du nagon gang pratade om skillnaden mellan Canada och USA, att i USA ar man besatt av sakerhet och i Canada laser man inte ens dorren. Min familj ar inte sa besatt alls, de laser inte ens dorren. Vilket fortfarande forvirrar mig, eftersom jag alltid ar forst hem fran skolan. kanns som om det lurar en inbrottstjuv nanstans nar dorren ar olast och huset ar tomt.

Hihi, allt for mig. KRAM!


Kommentarer
Postat av: Käre far

Beowulf är ju en viktig del av den svenska historien, hoppas du kan berätta för alla om den :)

Och att de inte låser dörren tycker jag låter mest positivt. Rädda människor är de farligaste...

Om din familj inte är rädda har de säkert inte heller en vapenarsenal under sängen.

2009-09-09 @ 11:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0