Art fieldtrip, pic update


Jepps, Idag hade alla foto och bild elever en tripp till Tuscarora, mitt ute i ingenstans! Valdigt konstig liten by, och da menar jag konstig som i konst. konstig konst. Knappte hur mycket kort som helst, men ska inte lagga upp alla bilder pa konstiga foremal.. Det blir for mycket.


Ett ord. Stolen.

Tiffiny. Som jag fann idag, eller tvartom. Det ar fa ganger man hittar vettiga tjejer har!

Hihi!

Julia, gravtecknandes. Hon ar grym pa att rita.

Bruise (hur det nu stavas) och Amanda.
Amanda ar kapten for fotbollslaget, och enligt Julia sa hatar hon henne (Julia ar kapten for volleybolln) Anledningen ar att Julia blev vald till arets idrottare och inte hon. Det tycker jag ar lite smaroligt. Fast bada tva ar trevliga med mig iaf!


Reese, som ritar av mig, Och Ally. Asroliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0