Apropa graduating

Fyrkantig hatt och finfint diplom. Det ar det som vantar mig i var. Men det visste jag ju redan! Det jag dock inte visste var hur mycket annat man bestaller som graduating senior, det ar helt galet! Att ga ur high school ar princip som att ta studenten. Sa idag har jag och Corinna fifflat over bestallningspapper, med lite hjalp fran Paul och Kimmie, eftersom vi ar bada europeer och inte sa bra i kunskap om foot, inches.. pounds..

Sa, Forutom en hel radda graduating cards och annat tjoffs sa far jag ett par mjukisbraller, tshirt, halsband och class ring. Class ringarna ar ursnygga, oh my! Och man designar sjalv.

Min kommer vara i silver med ljusgron sten (for min fodelsedagsmanad, aug) Runt den kommer det sta "Spring creek high school". Pa ena sidan E.Westin och skolans symbol, andra sidan "2010" och en volleybollsymbol med mitt trojnummer. ASBALLT!


Oh, och sen nar volleybollsasongen ar over, sa ska corinna hjalpa mig bestalla en leatherjacket. ni vet, den klassiska high school jackan som alla footballs killar har. Fast min kommer vara for att jag spelar varsity volleyboll. Hur sweet ar inte det?? Vit och lila, med mitt namn, volleybollsymbol, och mitt trojnummer. Dubbeltsweet! XD

Jag kommer vara som en packad asna med alla senior prylar. Hallelujah.

Wiiihihiiioo! // You're little graduating Elin.




Kommentarer
Postat av: Ollibolli

Shit vad ballt!! Nu vill ju jag gå i high school!



Avundsjuk tjej här eller! ^^ KRAM!

2009-09-20 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0