Apropa att vara utbytesstudent.

Laste nyss att du kommer hem M, ar valdigt ledsen att det inte funkade for dig dar. Och jag forstar verkligen, att inte kunna prata med nagon och forsoka kampa vidare nar man vet att det inte kommer funka, samtidigt som man tanker "Jag skulle kunna vara hemma med min familj och mina vanner just nu".

Allt det far mig att inse vilken otrolig tur jag har. Fast det ar typiskt mig, jag har det laskigt tursamt, mer an jag gjort mig fortjant av. Att fa hamna i den har familjen som har sa enkla regler och fullt upp med roliga saker hela tiden. Att Corinna ar fran Tyskland och faktiskt forstar vad i Amerika som ar nytt for mig. Att Kimmie bjod hem folk till barbeque tva dagar efter att jag kommit, sa att jag faktiskt kande folk innan jag borjade skolan. Att jag faktiskt kom in i Volleyball varsity och blev kompis med en massa galna tjejer dar.

Pratade om det med Paul och Corinna ikvall, de ar ocksa ledsna for din skull. Samt att de tycker fransman och fransyskor ar snobbar och de borde tagit hand om dig och uppskattat dig battre. Jag kan bara halla med.

Innan de gick och la sig gav Corinna mig en kram och sa "You know we all love you, we are so happy that you are here and we're having so much fun".

Man blir sa varm inombords, ikvall ar jag helt fylld utav tacksamhet.

Kram.


Kommentarer
Postat av: Ollibolli

AAaaaaaww!! Vad sött och snällt!! Underbar familj! <3<3<3

2009-09-08 @ 08:22:14
Postat av: Kicki

Va härligt!



Kram

2009-09-08 @ 11:00:57
Postat av: Anders

Kramar från grätnäs

2009-09-08 @ 20:32:53
Postat av: dario

wonderful!!!! :)

2009-09-09 @ 11:44:00
Postat av: Matilda

Ja, fransman ar minst sagt speciell... men det har varit en bra upplevelse sa jag angrar inget. Gud vad roligt att det gar sa bra for dig och att familjen ar sa sjyst

XOXO

2009-09-09 @ 13:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0