Homecoming och sno. fin blandning.



Okej, jag vet att det inte syns sa bra, men det ar sno uppe i bergen :D!

Det borjar narma sig Homecoming, hela skolan ar full med konstigheter. Varje dag nasta vecka kommer det vara tema pa outfit, mandag tror jag det ar pirates vs ninja eller natt. Latt pirate isafall! Och massor med matcher i allt mojligt, he-man volley, askul! Alltsa, killarna spelar, och vi andra star pa sidan och skrattar.

Sen sa fragade Reese mig idag om jag vill vara med i deras dodgeballteam. Aldrig spelat i hela mitt liv. Men det gjorde tydligen ingenting! Av nagon anledning ska vi kla ut oss till grottmanniskor ocksa.. Folk har tycker om att kla ut sig. Kommer bli.. annorlunda XD

Kram! //Ellien (vilket tydligen ar min amerikanska stavning )

Sv pa komm: Hej Patrick, det var ett tag sen! Har dock ingen aning om vad Area 51 ar, borde jag det?


Kommentarer
Postat av: Olli

HAHAH!!! Ellien låter som Alien. Och då kan jag på ett snyggt sätt glida in på ämnet Area 51 som typ är en hemlig bas (i nevada???) där man har Aliens och sånt där paranormalt.. tror jag. Stämmer det patrick?

2009-10-02 @ 07:57:07
Postat av: Pappa

På svenska uttalas den stavningen Ellien precis som älgen med stockholmsdialekt... :)

2009-10-02 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0