He - Man volleyball

Haha, tack Sandris for tipset! :D

Igar trodde jag inte att den dagen skulle bli sa speciell eller rolig. Ville ga pa He-man volleyn sa fragade Kimmie om hon ville ga, men hon hade ingen lust. Ringde Tiffiny och hon kunde inte.. kande mig typ mest ensammast i varlden. Fast Kimmie angrade sig sa vi drog anda (Eller sa tyckte hon synd om mig som gnallde).

Det var en bra kvall, fler sadana! Jag far hela tiden for mig att jag inte kanner nagon osv, det tar pa krafterna. Men det ar inte helt sant. Reese kom och fragade mig nar vi satt pa laktaren om jag kunde coacha hans team, vilket jag kunde, de vann tva av tre matcher! *stolt*. Inte for att jag bestamde sa mycket, bara line up och typ "Block and hit every ball except the serve, and backline: Do not let the ball hit the ground!". Herregud, askul. Ni ska se nar killarna spelar, ingen kan spela sa de bara slanger sig hejvilt och hoppar in i natet.

Citerar tva av spelarna fran mitt team
1: Volleyball is like sex..
2:Dude, it's not..
1:It is! YOU. MUST. WANT IT!

Och Tiffiny dok upp anda, sa hyfsad asrolig kvall. PUSS OCH KRAM!

/Mjau


Kommentarer
Postat av: oliv

HAhaha! Underbara pojkar xD

2009-10-07 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0