En tanke eller tva

Ibland funderar man mycket. Valdigt mycket om vem man ar. Kanns som om det borde finnas nagot intressantare att lagga sin tid pa.

Men nu ar det ju som det ar. Jag har funderat speciellt pa varfor jag beteer mig annorlunda med olika personer. Har borta I Amerikatt sa ar det som om jag ar tyst, och vagar inte leva ut riktigt. Otroligt obekvamt. Jag ar radd for att gora nagot fel, saga nagot fel. Men det blir val sa nar man ar bara med nya manniskor, man vill ju att folk ska tycka om att umgas med en. Och helt arligt, ibland vagar jag inte leva ut for att en del kommer tycka om an lite for mycket.

Tank vad enkelt det vore om man inte brydde sig om vad folk tyckte och tankte hela tiden. Men for att det ska funka sa maste man ju ha vetskapen om att man redan har familj och vanner, och inte ar beroende av fler. Man kan bara ta det lugnt.

Ahja, det ar val bara att kampa vidare. Seriost, det har aret kommer jag ga igenom fetaste storsta nytt-perspektiv-pa-livet-och-vem-jag-ar upplevelsen. Vilket jag redan hort att jag skulle, trodde inte det skulle vara sa ruskigt sant bara.

Just nu gar jag med: Vanner kan vara nara fast anda langt bort.

Fascinerande, det har med livet.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kämpa på Elin och känn stödet här bortifrån Sverige.

Kan tänka mig hur mycket du kommer upptäcka om dig själv! Jag var bara i Frankrike i tre veckor och är inte riktigt samma tjej längre så ett år måste göra en hel del. Men vi finns alla kvar här och väntar på dig med öppna armar så fort du kommer hem.

Hoppas du har det bra

Saknar dig

2009-10-28 @ 12:54:00
Postat av: ania

läs matildas kommentar, inte mer att lägga till! Puss<3

2009-10-28 @ 13:05:44
Postat av: dario

Blir tårögd av Matildas kommentar, men som ania sa, det finns inget mer och lägga till! puss (`v´)

2009-10-29 @ 12:36:54
Postat av: Oliv

PUSS! ÄLSKAR EKKI! <3

2009-11-02 @ 08:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0