Apropa i lordags

Oj hoppsan, jag lovade ju ett inlagg.

Jag hade sa otroligt roligt i lordags!

Forst nar vi kom till Dave och Dans lagenhet sa kandes det lite konstigt, som det alltid gor nar man umgas med nya manniskor. Men bara forst, de ar sa otroligt latta att umgas med. Sen droppade det in lite fler manniskor eftersom. Vi satt nog faktiskt en halvtimme och bara pratade om brister och fordelar i amerikansk politik, innan vi kom in pa natt annat amne. Det fascinerade mig nagot. Vet inte om jag namnt det forut pa bloggen, men de flesta i High School ar ganska.. omogna? Jag passar inte riktigt in nar jag inte har nagot att tillagga i skvallret osv.. Fast man kan val inte forvanta sig mer, nar de vuxna behandlar en som barn sa uppfor man sig val sa ocksa.

oj, side track. Vi gick iaf pa bio och sen och at middag, sa inget spannande dar. Atta pers tror jag vi var. Traffade en kille som faktiskt varit till Sverige, och han ar helt fanatisk over det. Tydligen hade han traffat nan tjej vid namn Karin och foljt med henne runt i Sverige (fran sthlm till Umea). Av nagon anledning botade det min hemlangtan nagot. Att bara kunna prata med nagon som kan bevisa att jag inte kommer fran en pahittad varld. Tanken att en person jag traffat i elko faktiskt har vandrat langs samma gator som jag i Umea (vem vet, kanske till och med atit pa den ackliga pizzerian) fick varlden att kannas sa otroligt liten.

Vet ni vad jag upptackt om folk fran college? De bryr sig inte om populariteter osv som i HS, de flesta har glasogon, och alla ager valdigt high-techmobiler. "Min mobil laddar youtube sa segt, helt vardelost". Och de kan skamta om allt.

Okej, alla fran college ar val inte sa, men hur som helst, jag trivs.

Efter att Dan lamnat av mig (ursakta svenskan, men jag kommer inte ihag hur man sager) sa ringde han Liz och sa typ: Oh yes, jag gillar henne.

Vilket kommer ksk bli ett problem. Jag hade otroligt roligt, tror bade han och jag delade varan livshistoria, men jag ar inte intresserad mer an som van. Och jag har sagt till alla att jag inte dejtar medans jag ar har.

Far se hur det gar. varldens langsta uppdatering? tack for att ni tog er tid!

KRAM! /Elin


Kommentarer
Postat av: Fius

Saknar dig sötnos =) Kram!

2009-10-22 @ 08:08:14
Postat av: emmaaa

hihi jag fullkomligt älskar din svenska :D saaknar dig !

2009-10-22 @ 08:43:22
Postat av: darren

elin! innan du har kommit tillbaka kommer du att pratat lika bra svenska som ania ;) hihi!

2009-10-23 @ 15:22:27
Postat av: Erika

åh! elin, jag hör seriöst din fina superspeedade röst när jag läser din blogg. saknar dig, ha det bäst!<3

2009-10-24 @ 00:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0