Dodgeball n Football

woaw, vilken vecka. Home coming vecka, hela skolan har varit galen. I onsdags var det dodgeball turnering, mitt team hade valdigt fina cavemen kostymer. Jag och Kimmie tuperade haret sa det skrek om det, askul!

Oh, jag maste fa namna min kara dusch olycka. Jag och Kimmie var i omkladningsrummet och fixade vara kostymer, men vi var dar sa tidigt att vi blev uttrakade. Jag borjade ga omkring och sjunga lite for mig sjalv, medans Kimmie satt och fixade med sin mobil. Upptackte att det var fantastisk akustisk i duschrummet sa dansade runt dar lite. Var sa uppe i mitt trallandet att jag inte tankte pa vad jag gjorde, utan vred pa en grej som bestammer kyla/varme. Trodde jag. Duschen startade rakt over mig och hela jag blev blot och kall.

J-"..I'm so excited, and I just can't hide it.. I'm about to.. AAARGGHH!"
K-"whoa what, did you get anything on you?"
J-" yeah.. a little maybe."

Well done me.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Okej, jag hatar nar man har dag-for-dag blogg, Men maste ju namna att igar sag jag min forsta footballmatch. Paul forsokte forklara reglerna, valdigt forvirrande sport. Spring minst fyra yard med bollen och om du misslyckas efter 4 forsok sa far du testa att sparka bollen genom stolparna, fast da far du bara halften av de poang du skulle ha fatt. Intressant och markligt.

Kram! /E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0