Block and hit


Julia, jag och Christa blockar mot Truckee

Idag har jag for forsta gangen gratit efter en match. Vi spelade mot Sparks.. och forlorade. Jag har aldrig spelat i ett sa bra team som vart team, och anda forlorar vi. Nivan ar sa frustrerande hog har. Vilket ar ju bra, for det gor mig battre, men jag ar sa javla less pa att forlora. Nar man spenderar over 2h per dag for att bli battre, och inte for nagra vinster, Da blir man lite sur en :(. Savanah kastade en vattenflaska over hela gymmet, rakt in i vaggen efter matchen. Hela laget var hyfsat arga.

Ahja.. Paul och Corinna var underbara som vanligt iaf. De kramade mig och sa "Don't be so hard on yourself". Dessutom fick jag soppa ^^. Av nagon anledning ar det sa mycket enklare att prata kanslor pa engelska. Vilket ar en skillnad for mig, jag erkanner aldrig nar jag ar ledsen.

Match mot Fernley imorgon, onska mig lycka till! Om inte jag har blamarken efter att ha slangt mig imorgon.. Dags att bevisa att min plats ar pa plan.

Kram, Algen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0