Apropa tjocksockar

Hostsnuvan har tatt mig!

Fast det kanns inte sa farligt. Ibland ar det sa otroligt hostmysigt att vara hes med rinnande nasa, sa man har en anledning att dra pa sig tjockstrumpor och mjukisbyxor, ta sig en filt och kopp te och kura framfor tvn. Det hor liksom till. Tyvarr blir det aldrig nagra regnruskstormar har, men loven har borjat visa sin fargglada sida iallafall.

Jag tror alla arstider ar ganska helbraiga, sa lange de verkligen har sina detaljer. Vinter utan sno och sommar utan sol ar ju helt vardelost. Host utan snuva och halssdukar, vem vill ha det? Mysa i hostmorkret ar mysigt helt enkelt.

Kram! /E


Kommentarer
Postat av: darren

du har så rätt elin :) så rätt!! :P

2009-10-13 @ 08:15:37
Postat av: Oliiiiv

Jag håller med darreparre till 98% ^^

2009-10-13 @ 23:50:36
Postat av: Olliv

Nä, med närmare eftertanke så ökar min procent med 2. Faktiskt....

2009-10-13 @ 23:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0