Apropa One tree hill

Varfor slutade jag titta pa Oth? Jag forstar det verkligen inte. Till skillnad fran de flesta sapor som man slosar bort sin tid med, sa ar ju one tree hill en serie med lite djupare tankar.
Och laskigt bra soundtrack. Tittade just pa en avsnitt (det avsnittet nar Haley och Nathan gifter sig for andra gangen) och varenda lat som spelades kunde jag titeln pa. Och jag fullkomligt alskar the intros/outros (jag vet att jag anvander musiktermer, men jag kan inte filmtermer) nar man far hora nagot som Lucas skrivit.



Alltid nar man tittar pa en film eller laser en bok hittar man nagon som man identifierar sig sjalv med. Av nagon anledning ar det Peyton i det har fallet. Kan inte riktigt satta fingret pa varfor dock.. hon ar inte precis min favoritkaraktar.

Ahja, ni marker nog vart jag spenderat dagen. framfor tvn.. Men nar man ar sjuk har man sin fulla ratt att nearda tvserier. Speciellt Oth.

Kram, Elin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0