Apropa det har med att vara exotisk.

For ungefar en vecka sen nar jag kom till skolan sa hade nagon satt upp en lapp pa skapet bredvid mitt med texten "DU, PRATA MED ELIN---> IDAG".

Vilket var lite smakonstigt,  for jag har aldrig ens hejjat pa han som har skapet bredvid mig. Tiffiny rev ner lappen pa lunchrasten, vilket jag tyckte var lite smaroligt, hon sag sa otroligt bitchig ut nar hon gjorde det. Och killen som ager skapet pratade inte med mig den dagen eller nan dag efter for den delen heller. (han kanske inte kan lasa, tankte jag)

Ahja, idag hittade jag iaf en lapp/brev inuti mitt skap, fran gissa-vem. Det stod typ: Ursakta for att jag aldrig vagat prata med dig, men jag undrar om du skulle vilja ga ut med mig nangang? Horde att du var fran Schweiz, du verkar jattecool. Fran A.J

Aha okej, alltsa femte killen som jag vetat viljat vara lite mer an bara vanner (forutom att den har killen skippade den delen totalt). Visst ar det smickrande, men om jag hade varit fran Idaho sa tror jag inte det hade varit detsamma, vilket stor mig. Samt att jag skarpt funderar pa att alltid bara med mig en stor blinkande skylt dar det star: I DON'T DATE.


Och nej, jag kommer inte fran Schweiz, for tusingen.


Kommentarer
Postat av: darren

älska.. du måste ju bara älska all uppmärksamhet xP hi!

2009-10-24 @ 11:02:39
Postat av: ThomAss

SNälla lägg tillbaka en lapp där det endast står "I´m from Sweden..."xP

2009-11-12 @ 23:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0