Vill ha det jag inte kan få

Fick plötsligen en väldig saknad efter min extremt stora tjocktröja begagnad från far. Av alla materiella saker man kan sakna. Men får nöja mig med en filt.

Har räknat att jag äger 13 klänningar. Endast räknat här, inte i Sverige. Hur hände detta? Dags för shoppstopp. Och självklart saknar man en tjocktröja..

Sitter nu i köket och lyssnar på pianomusik och dricker mjölk. Jag kände verkligen för att dricka mjölk med sugrör. Lite mjölkbubblor hade gjort mig glad. Dock hittade jag inget sugrör.

Helt borta i huvudet, ibland får man kvällar då man känner sig nere för ingen anledning alls.

Blåsa lite mjölkbubblor med sugrör hade suttit fint nu.



Daniels katt hoppade och kurade ihop sig i min dataväska när jag skulle ta fram en sladd. Tyckte jag lika gärna kunde stänga väskan och gå hem. Kattnappning!

Mjölkskål, /Elin.




Kommentarer
Postat av: Fia

vad gullig du är (: Ska jag skicka ett sugrör med posten?

2009-11-28 @ 12:29:38
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: dario

helt underbart elin!:D hi.. gillas!

2009-11-29 @ 20:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0