Reno

Spenderade ju helgen i Reno, en mer avskalad version av Las vegas, som Corinna sa fint beskrev det. Jag forvantade mig en liten stad, hade aldrig hort talas om Reno. Det var inte litet. Vilket fick varlden att bli pytteliten, hur kunde jag nagonsin tycka att Stockholm var sa himla stort?

Sag Nevada vs Hawaii, volleyboll match. Aweeesome! Helt sjukt ont det skulle gora att forsoka blocka dem..
Har nu hela Nevadas lag autografer, och jag och Kimber tog foton pa oss med centerspelarna i hawaii. En tjej dar var seriost 1,90, kande mig liten..











Abraham Lincoln, my man!


Vill. Ha.


Gaah, det ar fiskar i taket!


En man i Akvariet! Som ger fiskisarna sallad, hihi.


Okej, Det har ar alltsa en utav fyra vaggar och fyra rader av olika converse skor :D!
Ohmy, Amerikanerna kan det har med Chuck taylor.


Puss, kram och klapp pa rumpan. /E





Kommentarer
Postat av: oliiv

Vill typ bo i den skobutiken!

2009-11-05 @ 09:59:11
Postat av: Sandra

Men hallå? Vad hände på halloween??? Några roliga kostymer eller trick or treats? Nyfiken ;)

2009-11-07 @ 21:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0