Låtskriveri

Igår när vi var på bio så sa en random kille att han hört min musik på myspace och tkr det låter sjukt bra. Okej, inte helt random, kom på efter nån minut att han faktiskt går på min skola. Men iallafall! Fick känna mig lite som en rock star för två sekunder, haha.

Fast det här med låtskrivandet går ju inte så bra just nu måste jag säga. Det går helt enkelt inte, kortslutning.

Jag tror det är som Jolle sa, Songwriterflunsan är igång.

Kram /Ekkin


myspacelänk till höger..     www.myspace.com/ekkkin


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh Elin! Jag lyssnade på din låt på myspace och herregud vad bra den är! Blev lite nostalgisk om man nu kan bli det 6 månader tillbaka i tiden :')

Saknar dig sjukt mycket, men det glädjer mig verkligen att du trivs och tiden går så fort så snart får vi ses igen :D

BÄ OCH PUSSSSSS<3

2009-11-29 @ 21:51:47
URL: http://lifetime.bloggagratis.se/
Postat av: dario

Sitter och lyssnar på låten nu... får tårar i ögonen :') hi! Som erika skrev; saknar dig sjukt mycket, men det är verklgen kul att du trivs :) vi syns snart <3

2009-11-30 @ 10:06:04
Postat av: johannes

den där jolle är en klok kille han

2009-11-30 @ 16:42:18
Postat av: Thomas

När man hörde den där låten fick man ännu en anledning att använda ordet nostalgi!

2009-11-30 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0