GRATTIS GUMMAN

Grattis underbara galning på artonårsdagen!!
Jag önskar att jag och Oliv kunde göra tradition på Aniatårta. Tänk att det gått ett år sen den dagen.. men ibland är man ju på fel kontinent, det är sånt som händer.

Ville bara säga hur underbart underbar du är på alla sätt och vis! Jag saknar att höra dig berätta något med tusen detaljer så fort att man knappt hänger med, jag saknar din misstolkande humor och jag saknar hur du alltid bara ligger still och plågas av tyst skratt när någon kittlar dig. Hur du alltid finns där när man har det jobbigt, och hur du alltid kan skratta åt allting, spelar ingen roll hur elak världen är. Du gör livet ljusare helt enkelt.

Puss, kram och oändligt mycket kärlek på artonårsdagen.

/Blondie

Kommentarer
Postat av: Fius

OJ, ne det gällde inget jobb =) D var truckkortet som jag o Sandra tog i helgen ;D

2009-11-18 @ 14:06:33
Postat av: ania

Åh Ekki<3 tacktacktack :)Tycker att det är ganska duktigt gjort av dig att få mig att bli helt varm i hjärtat och lite sisådär tårögd genom att skriva bara några enkla meningar.

Jag satt och tänkte på det igår, att det har gått ett år sen du och oliv gjorde ne tårta, och det känns ju som om det var igår men ändå inte.

Men ja, jag vill inte säga att jag skanar dig för att jag vill inte att du ska tänka på det som händer här utam att du ska ha det kanon där du nu är :)Så ha det kul , lev livet och vi ses ju snart :D



btw, Du kommer få höra måååånga långa historier när du kommer hem alltså haha :'D



Puss på dig min underbara Blondie <3<3

2009-11-18 @ 18:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0