Vi syns på smitta?



bilden är tagen i Sundsvall under Nestea swedish beach tour förra året. Från deras hemsida.

Jag har fått Volleyboll feber. Beachsäsongen är äntligen igång!

Jag och Alina är anmälda till Beach Open på söndag nu. Det är nio lag på damsidan anmälda, oh my! Fan vad stryk vi kommer få, haha. Men jag känner mig faktiskt sjukligt pepp. (inte för stryket såklart.. pepp för spelet!) . Jag vill verkligen bli bra i sommar. Fettkul.

Allt är volleyboll just nu, fick nya tidningen idag, så satt och lusläste om alla elitspelare osv. Man blir alldeles till sig av suget att själv vilja spela. Som tur är har vi ju faktiskt Utbildning imorgon hela dagen. Föreläsning och träning. Min tränare som jag hade förra året i Falköping kommer upp, hon är asbra. Sen så blir det sammanlagt 8hs beachträning över mån, tis, ons.

I skolan är det två turneringar på gång. En med sexmanna uppsättning, klasslag. Asroligt! Sen är det en beachturnering också, Jag och Ania versus världen. Ännu asroligare!

Jenny har förklarat lite om rankingsystemet, så börjar förstå det också. Ska försöka lära mig reglerna bra med. Förra året loosade jag en hel del poäng pga övertramp, petning och annat trams. Förlorar en hel del poäng utan alla klantigheter, så det kan man ju försöka sluta upp med.


Jag kan inte sitta still. Ska ut och hoppa lite tror jag. Överambitiös? Ja menare.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt nice och peppad man blir av att läsa ditt inlägg om beachen. Det smittar av sig. =)

2009-05-20 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0