Urkult 09

Jag har insett en sak.

Det är snart sommar. Det betyder att det snart är Urkult.

-HELVETE VAD KUL!

En vecka om året då man kan få leka bekymmerslös, färgglad och dansande. Man är kanske lite extra skabbig, men vad gör det? Vi älskar varann ändå! Med bästa sällskapet kan  det endast bli askul. Tittade igenom lite bilder från förra året. Det märks att man glömde bort kameran när man kom in på festivalområdet,  90% av alla bilder är nämligen tagna vid husvagnen. Apropå på husvagn, vi fick husvagnsplats i år igen. På närmaste campingen. Med el. Rock on biatches! Eller ska jag kanske säga; Eh.. yo man, let's dance our souls out!

Varning för extremt Schabbiga bilder.

    

1,Bruna flickor! 2, Glesbygd'n! 3, checka feelingen på elgitarristen 4,bjuder jag på, hej publikhav! 5, HAHA. Söta.






Kommentarer
Postat av: Olivis



UNDERBART! lite avis jag blev endå. Husvagn, på området. Lyckost ^^



KERRAAM

2009-06-04 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0