Peppar peppar ta i trä

Fridis ligger och snusar i min säng. Trött flicka!

Det går bra att repa nu, fast det får jag egentligen inte säga. Frida blir alldelles "pepparpeppartaiträ"-aktig då. Men jag säger det iallafall. Jag gillar lugnet, att bara chilla och lyssna efter vad som ska spelas. Känner mig riktigt pepp inför Hippiespelningen! Roliga kläder och skön musik, kan det gå fel?

Peppar peppar ta i trä.

Jag spikade senaste matteprovet.
Jag är oövervinnerlig.
Världen älskar mig.
Jag överdriver nästan lika mycket som Ania.

Hur som helst, det jag egentligen försöker säga är ; Det går bra nu. Inte ens regnet fick ner mitt humör idag, för allt har ju blivit grönt. Det är bara att låtsas att man lever i Forks. Och att det "hoppar omkring vampyrer i trädena", för att citera Dario.

Puss och kram, Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0