Vi peppar inför helgen!

Ja gott folk, nu är alltså snart helgen kommen. Helgen vi alla väntat på! Iallafall i mina kretsar.

Vi ska nämligen och tämligen ut till Matildas stuga i Älandsbro, en hel radda med folk. Eller stuga och stuga, Matilda är ju som hon är så jag antar att det är finare hus än det jag själv bor i. Där ska vi ha det nog så gott hela helgen! Perfekt avslut för vårt fina år tillsammans. Det börjar kännas nu att jag bara har en vecka kvar med klassen.. Sorg.

Det är lite roligt att alla kära sundsvallare pratar om att "packa" och när vi ska "åka". Som om de skulle långväga, till typ fjällen eller Mallorca. Själv tänker jag ta cykeln eller moppen ut, bara för att jag för en gång skull,  faktiskt bor närmast.

Galet roligt kommer det bli. Sanslöst och Sinneslöst.

Johannes insåg att ikväll var ett ypperligt tillfälle att vända på dygnet, då vi börjar klockan ett imorgon. Jag kan bara hålla med. Vi måste ju hålla oss vakna i helgen! Så nu ska jag spela Sims hela natten. Mitt släktträd börjar ju dra sig mot att innehålla 40st nu. Hehe.

Ja, med vända på dygnet fasoner och pirr i fingrarna av förväntan vill jag bara säga en sak till;

-1337!! <3

Kommentarer
Postat av: Olli-bolli babua



Pepp! Fatta hur mycke packning jag har! kommer nog inte få plats i matildas bil. Jag får sitta på taket, så grejerna får utrymme nog^^

2009-06-04 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0