If you're gonna be dumb, part two

Istället för att plugga inför de två proven imorgon har jag nu alltså.. ritat. Well done me!



Dessutom drack jag te samtidigt som jag ritade. Ni kan ju gissa vad som hände när jag skulle svepa bort lite suddstjoffs.

Te i hela rummet! Vanligtvis när man spiller ut glas och koppar så råkar man ju stöta till koppen, så att den snällt tippar åt sidan och gör ett  litet blött helvete av allt. Jag kastade den snarare med ett slag. Den flög. Det blev blött. Jag är starkare än vad man tror.

När man är ensam och just kraschat något så blir det så konstigt obekvämt tyst efteråt. Man sitter ensam och lite chockad och iakttar hur vattnet sakta droppar ner från skrivbordskanten. Eftersom jag just tittat på filmen Anger manegement Så gick det inte att undgå att höra Jack Nicholson röst fylla i tystnaden med att säga; "And how does this make you feel, can you describe it?"

-Klantig och lite våldsam kanske.

Koppar borde ha plattor gjutna under sig, så att de inte går att välta. Dessutom ser jag nu att jag skrivit fel på min teckning, attans. You goTTa be tough** menar jag jue.

Kommentarer
Postat av: Ania

hihi^^ du är så underbar! men bilden blev ju snygg, även fast du stava fel, talang. TALANG!

2009-06-02 @ 18:25:29
URL: http://angelajna.blogg.se/
Postat av: Ollivvivivaha



Så underbart underbar du är!! Plus att jag inte har ett minne alls av att ha sagt att fiskar bor i vattnet^^ När sa jag det?

2009-06-04 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0