När man har ett skrattretande liv.

Fia på vägen hem, Angående nära döden upplevelser;

- "Och då såg jag hela mitt liv pasera i revy."

Kul liv!

Vi kan dra en till. Sandra och mitt samtal, om de svenska titlarna till Twilightserien.

S; "Men varför heter de så? De gör de ju inte på engelska"
E; " Det är ju fina citat ur boken jue! Om jag kunde drömma, så skulle jag drömma om dig."
S; "Jaha! Så.. När jag hör din röst... Så hör jag dig?"

HAHA :D

Oj, jag skulle kunna citera en hel del av Dario och Ania nu också, men det hinner vi inte med. Tänk vad mycket roligt folk hinner med att säga på en dag.

Godnatt, sov underbart!


Kommentarer
Postat av: Oliv



"När jag hör din röst... Så hör jag dig?"



Kan du förstå hur jag garva, Och hur länge XD Bästa idag!! xD

2009-06-04 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0