Jaha, det var det inlägget.

Jag hade ju tänkt ta min tid för ett fint blogginlägg här, men aldrig får man ro och vila. Mor har visst upptäckt att jag har massa saker jag borde ta reda på. Suck. Säkert jättesant, men fortfarande suck.

Kände att jag behövde blogga för att peppa mig själv att komma igång med träningen igen (har slackat i nästan en vecka nu..). Åker ju faktiskt till falköping på fredag för volleybollläger.

KOM I FORM SKITUNGE!

Det får duga som peppning. Nu måste jag ju tydligen ta hand om massa saker innan jag får ge mig ut i spåret.. Samt plugg till matteprov. Tid, var är du min vän?

Återkommer kanske senare. Ha en god sommarkväll så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0