En tanke om mord























Tänk om allt levande skrek när man gjorde dem illa.

Då skulle det inte vara lika somrigt och sött att plocka blommor. Ganska brutalt faktiskt.  Man skulle troligtvis inte vara så snabb med flugsmällan heller.

Sommaren hade varit lite mindre vacker.

Koka kräftor till exempel. Jag tror man skulle skrika en del om man blev kokt levande. Plocka blommor till midsommarstången. Döda myggor. Bryta nacken av fiskar. 

Jag hade nog satt mig i ett hörn och gråtit. Och hållt för öronen.

Glada sommarhälsningar från Elin!

Kommentarer
Postat av: jossan

men usch:( nu kommer jag ju inbilla mig att alla blommor skriker när jag plockar dom! :(

2009-06-29 @ 14:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0