11 Augusti kom tidigare inatt

Drömde att jag åkte till Algerios (min värdsfamilj to be) . I bil med min familj. Dessutom var jag inte förberedd, dom bara drog mig med. Det var lite konstigt, fast drömmar ska ju vara konstiga.

I Nevada var det jättemycket kullar och konstiga träd, och  jag hann bara träffa Paul. Av någon anledning kunde jag inte säga något på engelska förutom "Hello", så det vart inte så mycket pratande. Precis när min familj skulle droppa av mig och Paul vid deras hus så vaknade jag med; "Fan också, det var bara en dröm."

Dessutom tänkte jag sen att, ahmen det är ju faktiskt bara en månad kvar tills jag verkligen åker!

Vilket är fel. Vet inte vad jag fick det ifrån. Dessutom är Nevada geografiskt sett ganska platt och oträdigt, och jag har alltid tänkt att det är Corrina som skulle möta mig först. Samt att jag åker dit själv med flygplan.

Tvärtom dagen :)

Åker om 2 månader och 10 dagar. för att rätta mig själv. Jag vill åka nu! Gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0