Rubrik; Flicka exploderade på flygplats

Om 23 dagar sitter jag på ett flygplan som tänker korsa Atlanten och inte tänker fara tillbaka med mig förrän tio månader senare.

Ord. En mening. Tankar.

Det är allt det är för mig just nu. Jag är inte ett dugg nervös, vilket i sig gör mig nervös, borde inte jag få panik snart? Inget har någonsin känt så overkligt, när det är precis tvärtom. Som en drömm jag har haft ett tag nu, och alla bara råkar veta om den.

Tja, när jag står där med övertjocka väskor och ska krama hejdå till familjen blir det nog inte lätt. Då skulle det inte förvåna mig om jag tar all nervositet som har laddat upp i mig från hela året och exploderar.

Intressant i sig, men det är ju bara en drömm. Eller?





Kommentarer
Postat av: M tilda

Hm... tror jag förstår känslan;)

2009-07-19 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0