Fascination

Alla skriver så djupa och livserfarna blogginlägg nuförtiden (Iallafall i mina kretsar). Bob Hansson smittar?

Sånt är svårt. Att kunna skriva om tankar utan att man gräver ner sig i massa deppigheter. Jag är imponerad av de som lyckas.

Man ska ju skriva från hjärtat, så det blir ärligt. Jag kan inte, kan inte alls vara en sån som lyckas vara öppen med alla tankar och fortfarande så galet positiv. Som tur är det ju inget som kräver det heller, men det faktum att jag själv har så svårt för det gör mig mer imponerad av de som har enkelt för det. Och fascinerad. Fascination. Ett av världens finaste ord. Och låt för den delen (sidospår..)

Jag har dock en tanke idag som jag har lust att skrika ut:
 -Jag vill ha en katt! En sån som kurrar när man petar på den, och är inte lika höjdrädd som Kaninen. Ytlig tanke, men stark i sig iallafall. Det duger så säg :)

Kram! /Blondie

Kommentarer
Postat av: wesse

vi ska ta kattungar efter toulouse, synd att du nog inte är hemma då annars kunde du ha fått tagit en(;

2009-07-04 @ 18:18:11
URL: http://elinwessbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0