Är det inte musiken är det träning

Efter att ha slötittat på tv som den degklump man är föreslog fius att vi skulle ut och springa efter hon varit på jobbet. Nej sa jag. Jobbigt att röra på sig ju. Jobbigt att svettas.

Sen började vi prata mer om träning, och vad pepp man blir utav det! Här ska tränas!

Eftersom man ätit som en gris idag, något jag mår mentalt dåligt och får "kommer dö i förtid"-tankar av, så känns det bra att sträcka på musklerna lite. Jag hatar degklumps känsla. Nu får det vara nog.

Fysiskt bra = Psykiskt bra.

Ut och hoppa med mig!

Jag tycker ni som läser ska bli medlem på www.shapelink.com (träningsdagbok). Så kan ni ju försöka slå min träning om ni kan. Adda Ekkin för tusingen :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0