Uppdatering om nuläget i... Mitt liv.

Det sitter en kanin på mitt skrivbord. Det är lite klurigt att fokusera då. Fius har fått ett städanfall, och ville få ninen ur vägen eller nått.. Fast ska bära tillbaka henne nu, hon luddar av sig.

För att uppdatera om nuläget så har det varit pluggpluggplugg och en hel del mailande med Corinna Algerio. Är för trött för att uttrycka mig i ord, skriver utförligt om livet imorgon istället. Jag känner mig slutkörd, även fast jag inte gjort så mycket den här veckan. Jag kommer bli en riktig helgbloggare.

Har äntligen satt in lite bilder från mobilen! Det här är alltså mitt liv ur fotografisk synvinkel.


1, Kanin in the way. 2, nya brillzen. 3, Färgglada dario och madde i vårt arbetsrum. 4, kladdkaksfik med Ania och Oliv. 5, rutten gurka i pentryt.. 6, Tränat barré ackord på skolans gitarrer, haha.

En liten smygglimt lixxom.
Jisses vad trött jag är, nu ska jag sova och drömma mig in i min egna värld. Puss!

(det här inlägget är från igårkväll, råkade publicera på fel blogg först)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0