Sporten vs Musiken

Träningen gick bra, hallelujah. Men har upptäckt ett dilemma. Den 21 mars verkar folk tycka är ett väldigt bra datum.
Uttagningen till Ukm och Gamen games (volleybollcup) är då. HELVETE.

Så nu blir det antingen eller. Har alltid sagt att volleybollen kommer i första hand, men fan vad osäker jag blir. Frida och jag behöver spelningar och Ukm skulle få oss lite publicerade. Dessutom är Ukm så hejdlöst roligt.. På cupen spelar jag med Blaget, så vet inte hur mycket spel vi får till.  Det är ju inte speciellt troligt att en talangscout kommer tycka om mig och ta mig till Australien heller precis... Men det är ju så jävla roligt med cuper :(.

Det lutar åt Ukm, men vad jag än väljer kommer det plåga min själ. Jag nöjer mig aldrig med mindre än allt.

Nu ska elin koncentrera sig på sin söta träningsdagbok, sen sova tills hon vaknar (No shit sherlock as Dario brukar säga). Gnatten!

Jag är otroligt bildfattig nuförtiden, på båda bloggarna. Jag ber hemskt mycket om ursäkt för min lathet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hittat din blogg idag då du skrev den på msn. =) Kan säga att lagen för Gamen är inte klara givna. Jag o Kenneth har pratat om hur vi ska göra lagen där... Har dock inget bestämt. Måste se vilka som kan å vill vara med först. Kan bli ett U19 o ett U17-lag. Kanske ett volley2000... Beror helt på hur många som kan å vill vara med. Kan tro att detta inte hjälper dig i ditt val direkt. Ska väl ta upp frågan snart om vilka som ska åka eller inte...

2009-01-27 @ 22:02:28
Postat av: Jenny

Det var jag som skrev inläget. Blev nåt fel å då jag skulle skicka igen så var namnet mitt borta. =) Hehe

2009-01-27 @ 22:03:49
Postat av: Redhead

Åh! "Gnatten" vilket bra ord! Det ska jag komma ihåg!



/oliv btw

2009-01-29 @ 18:31:56
Postat av: Frida

goodie!=D

2009-01-31 @ 09:28:17
URL: http://fridolfandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0